fredag den 18. december 2009

Nyt?rskure

Nyt?rskure, aldrig er jeg blevet inviteret til s? mange nyt?rskure som i ?r. forel?big fem af slagsen, to p? Nationalmuseet, en som direkt?ren holder med kort tale ved ham, morgenbr?d og te og kaffe, en af museumschefen for Forsknings- og Formidlingsafdelingen, der kender jeg ikke indholdet endnu, en af CPHVolts for at v?re frivillig i Copenhagen Volunteers, en af Golden Days for deltagelse som frivillig i Hopenhagen under klimatopm?det p? R?dhuspladsen p? K?benhavns R?dhus med r?dhuspandekager og til slut en af KIB-Kulturhuset p? Islands Brygge med uddeling af kort til KIB og Bryggens Spisehus. Det har jeg pr?vet f?r, mens ellers aldrig. Er det et k?benhavnsk f?nomen eller? Jeg er sp?ndt p? at h?re kommentarer p? min nye blog.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar