onsdag den 2. december 2009

I gang

Så har jeg en blog og er med på de digitale sociale medier, især da hvis jeg kan fortsætte bloggen. Jeg håber, der kommer kommentarer. Men kommentarer til hvad? Måske til min drøm i nat. Drømte, at mobilen var væk og jeg ledte efter den i morænebakker op og ned i Ulvshale på Møn, hvor der ingen morænebakker er. Jeg kom ud til stranden, den lå bred foran mig med vandet til venstre og en gruppe af heste til højre. Måske fordi jeg har fået stjålet min mobil, har været på Ulfshale for nylig med Fredningsnævnet og til møde i Vordingborg Kommune bl.a. om kulturmiljøet på Ulvshale og har hørt om ridetur på islænderhest i 1½ time, som gav ømhed. Nu skal jeg prøve at blogge privat og også på mit nuværende arbejde, så det er derfor, at jeg nu er i gang.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar